Regulamin
Regulamin sklepu internetowego Max Hemp
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
- § 1 Definicje
- § 2 Kontakt ze Sprzedawcą
- § 3 Wymogi techniczne
- § 4 Zakupy w Sklepie
- § 5 Płatności
- § 6 Realizacja zamówienia
- § 7 Prawo odstąpienia od umowy
- § 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- § 9 Reklamacje
- § 10 Dane osobowe
- § 11 Zastrzeżenia
- § 12 Kodeks dobrych praktyk
- § 13 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
- Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
- Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
- Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Sklep – sklep internetowy Max Hemp prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.maxhemp.pl
- Sprzedawca – Max Hemp Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława, wpisana do KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, KRS 0000665469, NIP 9141566659, REGON 366646359, kapitał zakładowy 100000,00 zł, kapitał wpłacony w całości.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Max Hemp Sp. z o.o., ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława
- Adres e-mail: sklep@maxhemp.pl
- Telefon: +48 717253105
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, tj. zawierają należny podatek VAT.
- Na całkowitą cenę zamówienia składają się cena za towar oraz – jeśli dotyczy – koszty dostawy.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka.
- Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy, metodę płatności oraz podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się (Konto) lub dokonywać zakupów bez rejestracji.
- Założenie konta może odbyć się tylko w trakcie zamówienia poprzez zaznaczenie opcji „stworzyć konto?”.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za zamówienie można zapłacić:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (PKO BP: 33 1020 5242 0000 2302 0471 3923);
- kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro;
- za pośrednictwem platformy płatniczej TPAY;
- za pobraniem – kartą lub gotówką przy dostawie.
- W przypadku płatności z góry – termin zapłaty: 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- W niektórych metodach płatności opłacenie zamówienia możliwe jest wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia; po tym czasie następuje anulowanie.
- Kupujący akceptuje faktury elektroniczne (może wycofać akceptację).
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji wskazany jest w Sklepie.
- Przy płatności z góry – realizacja po opłaceniu.
- Przy zamówieniu z towarami o różnych terminach – realizacja wg najdłuższego terminu.
- Państwa dostawy:
- Polska
- Unia Europejska
- Metody dostawy:
- Kurier DPD – czas dostawy do 2 dni roboczych
- Kurier DPD na terenie UE – od 5 dni
- Paczkomaty InPost – czas dostawy do 2 dni roboczych
- Produkty sprzedawane wyłącznie wysyłkowo – brak odbioru osobistego.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić w terminie 14 dni bez podania przyczyny (z zastrzeżeniem § 8).
- Bieg terminu:
- posiadanie towaru przez Kupującego lub wskazaną osobę trzecią;
- posiadanie ostatniej z rzeczy przy dostawach osobno;
- zawarcie umowy – dla treści cyfrowych.
- Odstąpienie wymaga jednoznacznego oświadczenia skierowanego do Sprzedawcy (poczta lub e-mail).
- Można użyć wzoru formularza odstąpienia na końcu Regulaminu (nieobowiązkowo).
- Termin zachowany, jeśli oświadczenie wysłane przed jego upływem.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zwrot wszystkich płatności (w tym najtańszy zwykły koszt dostawy) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od poinformowania o odstąpieniu.
- Zwrot tą samą metodą płatności, chyba że Kupujący zgodzi się inaczej; bez opłat.
- Możliwe wstrzymanie zwrotu do otrzymania towaru lub dowodu odesłania.
- Zwrot towaru na adres: ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława – nie później niż 14 dni od poinformowania o odstąpieniu.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
- Odpowiedzialność Kupującego za zmniejszenie wartości towaru ponad konieczne sprawdzenie.
- Gdy towar nie może być odesłany zwykłą pocztą – Kupujący poniesie bezpośrednie koszty (szacunek podawany w opisie towaru lub przy zamówieniu).
- Zwrot środków za transakcję kartą – na rachunek przypisany do tej karty.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno;
- zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 9 REKLAMACJE
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 10 DANE OSOBOWE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym – z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 6 i 7 Regulaminu:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Kupującego uprzywilejowanego – na koszt Sprzedawcy, na adres ul. 3 Maja 14, 55-200 Oława.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§11 ZASTRZEŻENIA
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§12 KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego oraz do 1 roku od wydania towaru.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest, w granicach prawem dopuszczonych, ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Przedsiębiorcę uprzywilejowanego oraz do 1 roku od wydania towaru.
§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops” dostępnym pod niniejszym linkiem
Regulamin promocji „Femina: rabat za zdjęcie”
I. SŁOWNIK
- Promocja – akcja promocyjna prowadzona przez Sprzedawcę pod nazwą „Femina: rabat za zdjęcie” w sklepie internetowym maxhemp.pl.
- Produkt Promocyjny – produkt Max Hemp® Femina.
- Sprzedawca – Max Hemp Sp. z o.o. z siedzibą w Oławie.
- Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę Sprzedawcy.
- Sklep – sklep internetowy Sprzedawcy (www.maxhemp.pl).
- Regulamin Sklepu – regulamin sprzedaży towarów w sklepie internetowym Sprzedawcy.
- Towary – rzeczy oferowane do sprzedaży we wszystkich kategoriach Sklepu.
- Zamówienie – umowa kupna-sprzedaży zawierana elektronicznie na stronie Sprzedawcy (formularz zakupowy).
II. ZASADY PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest dla Użytkownika, który w czasie trwania Promocji dokona zakupu produktu Max Hemp® Femina.
- Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest wykonanie zdjęcia, na którym widoczny jest Produkt Promocyjny i opublikowanie go w portalu społecznościowym Facebook i/lub Instagram z oznaczeniem Sprzedawcy, tj. Instagram – konto @maxhemp.pl, Facebook – konto @MaxHempPL. Kontekst zdjęć powinien wskazywać na użycie produktu w celach związanych ze zdrowiem i dobrostanem kobiety.
- Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne.
- Osoba spełniająca warunki Promocji określone w pkt. 1 i 2 otrzyma prawo do zakupu Produktu Promocyjnego z rabatem 40 PLN, tj. w cenie 199 PLN brutto. W tym celu osoba spełniająca warunki Promocji otrzyma kod rabatowy umożliwiający zrabatowanie kwoty należnej za zakup Produktu Promocyjnego
- W razie odstąpienia przez klienta będącego konsumentem od umowy sprzedaży zawartej na odległość na podstawie Regulaminu Sklepu lub przepisów powszechnie obowiązujących, w całości lub części powodującej utratę uprawnienia do skorzystania z Promocji klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu otrzymanego Produktu Promocyjnego lub otrzymanego rabatu obniżającego cenę Produktu Promocyjnego do kwoty 199 zł brutto. W przypadku, gdy klient nie zwróci powyższego Produktu Promocyjnego w terminie 30 dni od dnia odstąpienia, Sprzedawca uprawniony jest do żądania zapłaty przez klienta pełnej ceny Produktu Promocyjnego tj. zwrotu otrzymanego rabatu. Należność za Produkt Promocyjny może być potrącana ze zwracanej klientowi kwoty w ramach odstąpienia.
- Uczestnik Promocji może skorzystać z Promocji tylko jeden raz w miesiącu. Każdorazowo korzystając z Promocji (w kolejnych miesiącach), musi na nowo spełnić wszystkie warunki Promocji.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami dostępnymi w Sklepie.
- W ramach Zamówienia można otrzymać tylko jeden Produkt Promocyjny z rabatem obniżającym jego cenę do 199 zł brutto.
- Użytkownik udziela świadomej zgody na nieodpłatne wykorzystanie zgłoszonych do promocji zdjęć i ich wykorzystanie przez Sprzedawcę w celach marketingowych.
- Promocja obowiązuje od dn. 1.11.2024 r. i trwa do 30.11.2024r. lub do wyczerpania zapasów.
- Sprzedawca ma prawo odwołać akcję promocyjną bez podania przyczyny, o czym poinformuje na stronie internetowej www.maxhemp.pl
III. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZMIAN I PUBLIKACJI
- W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, zamówienia realizowane są wg brzmienia z dnia złożenia zamówienia.
- Treść regulaminu udostępniona jest na stronie Sprzedawcy.
- Kwestie nieprzewidziane regulują: Regulamin Sklepu oraz przepisy prawa polskiego (w tym kc, ustawy konsumenckie, ochrona danych osobowych).
- Regulamin obowiązuje od dnia 04.12.2024 r.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Reklamacje dotyczące wad towarów lub ich zwrotów przy zakupach z użyciem kodu rabatowego rozpatrywane są na warunkach ogólnych określonych w Regulaminie Sklepu.
Regulamin promocji „Świąteczny dobrostan z Max Hemp®”
I. SŁOWNIK
- Promocja – akcja promocyjna prowadzona przez Sprzedawcę pod nazwą “Świąteczny dobrostan z Max Hemp®” w sklepie internetowym maxhemp.pl, której warunki określa niniejszy regulamin.
- Sprzedawca – Max Hemp Sp. z o.o. z siedzibą w Oławie
- Użytkownik – osoba, która odwiedza stronę internetową Sprzedawcy dostępną pod adresem www.maxhemp.pl
- Sklep – sklep internetowy Sprzedawcy, dostępny na stronie internetowej pod adresem www.maxhemp.pl
- Regulamin Sklepu – regulamin określający zasady sprzedaży towarów znajdujących się w sklepie internetowym Sprzedawcy.
- Towary – rzeczy oferowane do sprzedaży we wszystkich kategoriach sklepu internetowego Sprzedawcy
- Zamówienie – umowa kupna sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem, zawierana drogą elektroniczną. Realizowane na stronie internetowej Sprzedawcy poprzez dodanie Towarów do koszyka pod adresem: www.maxhemp.pl/koszyk i wypełnienie wszystkich kroków w formularzu zakupowym
II. ZASADY PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest dla Użytkownika, który w czasie trwania Promocji wykona zadania przekazane drogą mailową zgodnie z warunkami uczestnictwa.
- Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest bycie subskrybentem newslettera Max Hemp oraz udokumentowanie uczestnictwa w świątecznym wyzwania za pomocą:
- zrobienia zdjęcia (lub screenshot) swojej listy z odhaczonymi zadaniami
- wysłanie na adres newsletter@maxhemp.pl krótkiej notki ze swoimi przemyśleniami z wykonanych zadań
- podzielenie się zdjęciem z wykonywania min. 3 zadań (np. wykonanie moodboardu, książka, którą wybrałaś/eś, zdrowa przekąska czy chwila dla Ciebie z herbatą)
3. Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne.
4. Zasady przyznawania nagród:
- prawo do ubiegania się o nagrodę główną otrzymają osoby, które do 26 grudnia 2024 wyślą potwierdzenie wykonania minimum 10 zadań z listy
- spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierzemy 3 osoby, które najbardziej kreatywnie udokumentowały swoje działania i nagrodzimy je darmową konsultacją z przekazaniem zestawów produktów zgodnych z potrzebami Użytkownika.
- Każdy uczestnik, który prześle nam mailowo i/lub udostępni w swoich social mediach z oznaczeniem @maxhemp.pl dowód wykonania choćby jednego zadania, otrzyma specjalny kod rabatowy -15% na zakupy w Sklepie.
5. Użytkownik udziela świadomej zgody na nieodpłatne wykorzystanie zgłoszonych do promocji zdjęć i ich wykorzystanie przez Sprzedawcę w celach marketingowych.
6. Promocja obowiązuje od dn. 4.12.2024 r. i trwa do 26.12.2024r.
7. Sprzedawca ma 7 dni na udzielenie rabatu wszystkim Uczestnikom. Odbędzie się to poprzez kontakt bezpośredni z Uczestnikiem i przekazanie jednorazowego kodu rabatowego. Wybór 3 Uczestników, których Sprzedawca uhonoruje nagrodą główną, nastąpi w terminie 14 dni od momentu zakończenia promocji.
8. Sprzedawca ma prawo odwołać akcję promocyjną bez podania przyczyny, o czym poinformuje na stronie internetowej www.maxhemp.pl
III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, zamówienia są realizowane na podstawie Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
- Treść niniejszego regulaminu jest udostępniona na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Wszelkie kwestie nieprzewidziane niniejszym regulaminem reguluje Regulamin sklepu, a także przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin obowiązuje od dnia 04.12.2024r.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące wad towarów lub ich zwrotów przy zakupach z użyciem Kodu rabatowego będą rozpatrywane na warunkach ogólnych określonych w Regulaminie Sklepu.